Механічний цех ВСМПО-Авісма фрезеруватиме титанові деталі для Airbus
Керівництво корпорації «ВСМПО-Авісма» домовилося з
представниками «Airbus» про глибшу механічну обробку деталей з
титану для літаків, що випускаються міжнародною авіабудівною компанією.
Йдеться про попереднє фрезерування відливаються на потужностях російської
корпорації заготовок для шасі повітряних суден «А-380» — найбільших в
історії серійного літакобудування широкофюзеляжних турбореактивних лайнерів для
пасажирських перевезень.
Раніше поковки з титанового сплаву (відразу після
виливки та незначної післяливарної зачистки на потужностях верхньосалдинського
заводу) переправлялися в американське місто Туллахома (штат Теннессі), де фахівці
фірми "Aerospace Systems" виконували основний обсяг металообробки. За новим
ж угоді між сторонами, обдирання титанових заготовок коліс буде
здійснюватись силами робітників «ВСМПО». А за кордон деталі вирушатимуть
лише з незначним припуском до чистового розміру шасі.
Нові умови співробітництва принесуть замовнику та
виконавцю низку вагомих вигод. Насамперед, йдеться про зниження маси та фізичного
обсягу заготовок, що відправляються за кордон. За словами представників російської
титанової компанії, кожна виливка колеса після обдирання втрачає у вазі (у
залежно від конфігурації виробу) від 700 до 1600 кілограмів титану. Здійснення
попередньої обробки «за місцем» дозволить сторонам оптимізувати логістичні
витрати і знизить втрати титану (за рахунок можливості переплавлення сфрезерованої з
деталі маси). Крім того, виробництво шасі стане для «ВСМПО» більше
вигідним, оскільки замовник додатково оплачуватиме обсяг трудомістких робіт.
вищого переділу.
"ВСМПО-Авісма" - найбільший виробник титану,
сплавів на його основі та продукції з «крилатого» металу на глобальному ринку. Партнери
корпорації – це понад 300 компаній із 48 держав планети, серед яких є
такі промислові гіганти, як "Boeing", "Rolls Royce", "SNECMA", згаданий вище "Airbus" і
багато інших організацій світового масштабу. Нещодавно «Ростехнології», що володіють
компанією, оголосили про намір продати частину акцій приватним інвесторам.
Наразі питання про відчуження активу перебуває на стадії узгодження з
державними органами контролю належного виконання антимонопольних
законів Росії.