Білоруський МОЗ: модернізація – запорука успіху
На Білоруському металургійному заводі закінчилася чергова реконструкція, в результаті якої було модернізовано об'єкти «ПГУ-1» та «ДСП-1». Сталеплавильна дугова піч проходить апгрейд вже втретє, при цьому реконструкція «ПГУ-1», невіддільної від «ДСП» частини, почалася набагато раніше, ніж сталася зупинка печі. Для того, щоб отримати можливість модернізації пило-газоуловлювальної установки, між керівництвом
Модернізація, застосована до «ПГУ-1», надасть можливість покращення екології та економіки очищення. Способи додаткової утилізації тепла дозволить заводу значною мірою скоротити кількість природного газу, що спалюється. До реконструкції для охолодження газоходу сталеплавильної печі частково використовувалася вода, тепло ж надходило до котельні, звідки розподілялося по цехах та побутових корпусах для опалення. Проведені зміни вдосконалили процес: замість води використовується паровипарювальна система, що володіє великим ККД, так що тепло, що отримується в процесі, можливо застосовувати не тільки для опалення, але і пускати на технологічні процеси, для забезпечення роботи вакууматорів. До реконструкції для того, щоб отримувати необхідний обсяг пари, була потрібна додаткова витрата палива.
На покращення екологічної обстановки також вплине збільшення всієї площі фільтрації. Рукавні фільтри, використання яких передбачено технологією, гарантують очищення газів на 99,5 відсотків — і це разом із збільшенням газів, що відбираються на очищення, на 80%. Роботи, проведені на Білоруському металургійному заводі, дуже масштабні — лише модернізація установки газоочищення вимагає монтажу не менше 1200 т. металевих конструкцій. При цьому роботи проводилися не лише з «ПГУ-1» та «ДСП-1» — поліпшення зазнала і «МНЛЗ-2» («Машина безперервного лиття заготовок»).
Загалом у проекті брало участь понад 15 організацій, кількість працівників, які беруть участь у монтажі та будівельних роботах, перевищила 400 осіб. Урочисту церемонію запуску завершив процес виплавки сталі АрХ із бором, потім сталь була передана для прокатки діаметром 9 мм, після чого її відправлять до СтПЦ-3 для подальшого виготовлення арматури під замовлення від Фінляндії, Німеччини та Швеції.