• +38 (056) 790-91-90
    +38 (056) 790-91-90
  • +49 (30) 217-888-05

Труби для

10 червня 2014
Труби для

Значення особливих сплавів із високими антикорозійними властивостями для важливих галузей та переділів промислового чи комунального комплексу важко недооцінювати. Особливо потрібні подібні матеріали для формування несучих трубопроводів, як у газовому господарстві, так і у сфері переробки нафти або подачі теплових та енергетичних носіїв у житлові комплекси чи промислові приміщення. Зараз ще одним підтвердженням цього факту стала реалізація великомасштабного проекту в рамках закладення нового нафтопроводу в системі Ямал. Весь комплекс робіт у цій сфері проводить відома як на російському, а й у закордонному ринку компанія «Роснефть». Для формування трубопровідної системи транспортування нафти гілкою «Сузун-Ванкор» трубопрокатний завод, розташований у Челябінську, зобов'язується поставити замовнику понад дев'ять тисяч тонн якісних стійких до руйнувань труб. Матеріалом для виготовлення кожного трубного напівфабрикату великого діаметра (530 міліметрів) із дев'ятиміліметровою товщиною стінки стане корозійностійка сталь 09ГБЮ. Термін постачання основної партії товару виробником планується на травень та червень поточного року. Для збільшення терміну служби трубопроводу та підвищення його робочих характеристик кожен формуючий елемент у процесі виготовлення покривається 100 мм поліуретановим покриттям. Так само свій внесок у міцнісний потенціал трубопровідної системи в цілому вносить оцинкована оболонка трубних напівфабрикатів, яка становить близько півтора міліметра по товщині. Таке складне покриття, що забезпечує не тільки додатковий захист основного антикорозійного матеріалу труби, але і її високі теплоізолюючі властивості є основною умовою успішної та плідної роботи транспортного нафтопроводу. За оцінками фахівців готовий виріб здатний легко витримувати значний тиск усередині системи до 6,3 МПа. Настільки відповідальний підхід пояснюється тим, що готовий трубопровід буде експлуатуватися в дуже складних кліматичних умовах. Різниця температур, яку має витримати подібна транспортна система, оцінюється від мінуса п'ятдесяти до плюс п'ятдесяти градусів за шкалою Цельсія. Вже на початок наступного 2015 року будівельники планують повністю здати нафтопровід в експлуатацію.

9 червня 2014
11 червня 2014