Бразильські далекобійники страйкують, а металурги втрачають гроші
Бразильський інститут сталі Aco Brasil поділився відомостями щодо страйку. Відомо, що бразильські шофери-дальнобійники страйкують уже два тижні. Вони виступають проти того, що зросли ціни на дизельне паливо. Підйом здійснив національний монополіст Petrobras. Уряд, у свою чергу, відреагував на це не найкращим способом. За ідеєю воно мало домогтися зниження вартості пального. Але натомість воно підвищило мінімальний тариф на вантажоперевезення. Це призвело до страйку, який стартував 21 травня.
Aco Brasil оцінив збитки у розмірі 4,4 млрд. реалів. У доларах це становить 1,14 млрд. Такими є сукупні збитки, які отримає місцева металургійна промисловість. 25% збитків пов'язані зі скороченням виробництва сталі. У грошовому вимірі це близько 1,1 млрд. реалів. У Бразилії постачання здійснюються переважно автотранспортом. Тому через страйк багато компаній недоотримують сировину. Максимально завантажити свої виробничі потужності вони можуть. Через війну відбувається скорочення виробничих обсягів.
Інші 75% збитків припадають на підвищений мінімальний тариф. У зв'язку з його збільшенням компанії збільшили свої витрати на транспортування. Зростання витрат на автотранспорт склало майже в 2 рази. Тому металургійні компанії найбільше постраждали від цієї ситуації. Страйкуючі ж навпаки виграли. Вони матимуть компенсацію своїх витрат. Однак вона здійсниться за рахунок решти бразильської економіки. Насамперед це стосується саме місцевої металургійної галузі.