На лінію комбінату «Карельський окатиш» вийшов новий залізничний потяг
Комбінат «Карельський окатиш» належить до «Сєвєрсталю». Так їм випустили на лінію новий залізничний потяг. До нього входить 12 нових думпкарів. З їхньою допомогою здійснюється перевезення залізняку. Транспортується вона з кар'єру на заводи. Нову партію вантажних вагонів було адаптовано під місцевість. Відомо, що характеризується складними умовами. Адаптацією спільно займалися представники управління залізничного транспорту та виробника.
Нові думпкари відрізняються підвищеною вантажопідйомністю. Кожен із них здатний вмістити 115 тонн руди. Це на 10 тонн більше, ніж колишні вантажні вагони. Також змінилася конструкція думпкара. Насамперед, це торкнулося торцевих стінок і днища. Стінки виконані з доповненням елементів, що підсилюють. Для створення днища використовувався більш товстий метал. Таким чином, експлуатувати техніку можна буде значно довше. Крім того, модернізація позитивно вплине на розмір витрат. Йдеться про витрати, яких потребує технічне обслуговування. Також збільшився пробіг до капітального ремонту. Це пояснює начальник управління залізничного транспорту.
Торік було зроблено електровоз. Цим займалося підприємство у Новочеркаську. Виготовлення здійснювалося за спеціальним замовленням, отриманим від комбінату «Карельський окатиш». Він може перевозити потяг, навантажений вагою понад 2 тис. тонн. Його потужність дозволяє робити це складним шляхом. За зміну електровоз може здійснити 3-4 таких рейси. Таким чином кожен рейс на фабрику доставляється 1380 тонн руди. Усього на підприємстві використовується 14 технологічних поїздів. Вони складаються з 12 думпкарів та тягового агрегату. Усі вони застосовуються для транспортування залізняку.