• +38 (056) 790-91-90
    +38 (056) 790-91-90
  • +49 (30) 217-888-05

Успіхи Кіровського заводу ОЦМ

18 вересня 2013
Успіхи Кіровського заводу ОЦМ

Як стало відомо зі звітності Кіровського заводу з обробки кольорових металів, за перше півріччя цього року підприємство значно збільшило випуск прокату кольорових металів порівняно з торік. Усього було зафіксовано збільшення виробництва на три відсотки.

З усього обсягу виробництва на латунний прокат припало п'ятдесят один відсоток, на мідний прокат — сорок чотири з половиною відсотки, на бронзовий та мідно-нікелевий прокат відповідно майже один відсоток та три відсотки від загальної кількості продуктів виробництва.

Прокат заводу спеціалізується в основному за латунними та мідними радіаторними стрічками, які випускаються в кількості двадцяти шести цілих та шести десятих відсотка від усього обсягу, продукції електротехнічного призначення, такої як дріт, стрічки та профілі електротехнічні, шини і так далі, у кількості п'ятнадцять відсотків, пруткам марки ЛЗ, які також йдуть і на експорт, у кількості дванадцять цілих і дві десяті відсотки, а також листам мідним, частка яких становить десть цілих та шість десятих відсотка.

За словами головного інженера Кіровського заводу з обробки кольорових металів, таку позитивну динаміку в зростанні за вивчений період було досягнуто безпосередньо у випуску різного прокату, призначеного для будівельної індустрії. Показники свідчать, що виробництво цієї продукції було збільшено більше ніж удвічі. Водночас значно підвищився рівень виробництва стрічок із мідно-нікелевих сплавів, а саме на тридцять два відсотки, а також профілів електротехнічного призначення, а саме на сорок три відсотки.

Особливо тішить те, що навіть сьогодні, коли на міжнародному ринку досить важкі умови, підприємство з успіхом зберігає досить позитивну динаміку всіх обсягів свого виробництва.

За словами уповноважених представників заводу, завод з обробки кольорових металів Кірова сьогодні займає один із найбільших сегментів російського ринку у спеціалізації металопрокату, а саме тридцять відсотків. І все це відбувається завдяки пропозиції продукції з високими споживчими властивостями, а також поданням досить широкої номенклатури, що у поєднанні з гнучкою маркетинговою політикою та дуже гарною кон'юнктурною маневреністю дає чудову нагоду для проведення дуже успішної конкуренції.

17 вересня 2013
23 вересня 2013